Általános szerződési feltételek - Hotel Zenubia

Általános szerződési feltételek

1. A Szolgáltató adatai

Hotel Mámor Kft.

Székhely: 4029 Debrecen Domb u. 10.

Telephely: 4200 Hajdúszoboszló József Attila u. 14.

Telefon: 06 20 462 7250

Adószám: 32235366-2-09

Cégjegyzékszám: 09 09 034981

www.hotelzenubia.hu

Email: hotelzenubia@gmail.com

2. Az általános szerződési feltételek  szabályozzák a Hotel Zenubia, mint szálláshely szolgáltatásainak igénybevételével kapcsolatos általános szabályokat, de nem zárják ki egyedi megállapodások kötését,  melynek feltételei eltérhetnek jelen feltételektől.

3. Szerződő felek

A Szolgáltató és a vendég vagy megrendelő (a továbbiakban Vendég).

Vendég: az aki a Szolgáltató szolgáltatásait igénybe veszi.

Ha a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban Közvetítő) rendeli meg a szolgáltatást, akkor a feltételeket a Szolgáltató és a Közvetítő között megkötött szerződés szabályozza. Amennyiben a Szolgáltató és a Közvetítő között megkötött szerződés valamely feltételről nem rendelkezik, arra a jelen Általános Szerződési Feltételeket (továbbiakban ÁSZF)  kell alkalmazni. A Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget.

4. A foglalás módja, a szerződés létrejötte

Szolgáltató az elektronikus úton (pl. email) hozzá érkezett, ill. általa küldött üzenetet írásban tett nyilatkozatnak tekinti.

Szolgáltató a Vendég érdeklődésére legkésőbb 72 órán belül írásbeli ajánlatot küld.

Amennyiben az ajánlatra nem érkezik megrendelés Vendég részéről 24 órán belül, akkor megszűnik Szolgáltató ajánlati kötöttsége. A Vendég és Szolgáltató közötti szerződés a Vendég által küldött megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolásával jön létre, és írásbeli szerződésnek minősül.

Ha a Vendég a visszaigazolásban rögzített időtartam letelte előtt véglegesen felhagy a szolgáltatás igénybevételével, a Szolgáltatónak jogában áll a teljes megrendelt időtartamra felszámítani a szolgáltatás díját, illetve a szolgáltatást harmadik személy részére ismét  értékesítheti.

A Vendég köteles 30% előleget fizetni a lefoglalt szállás és szolgáltatások  értékének megfelelően a Szolgáltató által elfogadott formában.

Amennyiben a Vendég meg kívánja hosszabbítani a szolgáltatás igénybevételének idejét, ahhoz a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a Szolgáltató feltételként szabhatja a már teljesített szolgáltatás díjának megtérítését.

5. Lemondási feltételek szállás szolgáltatás esetén

Amennyiben a Vendég a Szolgáltató visszaigazolásának kézhezvételéig lemondja a szállásfoglalást, kötbért nem kell fizetnie. 

Ha Vendég az érkezése előtt legalább 1 héttel lemondja a szállásfoglalást, az előlegként kifizetett 30% kötbért kell fizetnie, ha az érkezéstől számítva 1 héten belül mondja le, a Szolgáltatás értékének 100%-át köteles kifizetni.

Kiemelt időszakokban  (pl. szilveszter, augusztus 20.) a Szolgáltatónak jogában áll fentiektől eltérő lemondási feltételeket meghatározni.

Amennyiben a Vendég nem mondja le a Szolgáltatást, de nem is veszi igénybe azt (no show), akkor a Szolgáltatót kötbér illeti meg, amelynek összege a megrendelt szolgáltatás díjával egyezik meg.

6. Árak

A szálloda szoba árai, illetve a csomag szolgáltatás árai a honlapon kerülnek feltüntetésre. Az árak – amennyiben Szolgáltató másként nem rendelkezik – bruttó árak, a mindenkor érvényes ÁFA-t tartalmazzák. A Szolgáltató a hatályos adó-törvény (ÁFA, IFA) módosulása miatti többletterheket, átháríthatja a Vendégre. Az egyéb szolgáltatások árait Szolgáltató a szálloda egyéb helyiségeiben (pl. bár) kifüggesztve ismerteti. Az árakat Szolgáltató előzetes értesítés nélkül  bármikor módosíthatja.

7. Fizetési feltételek

A Vendég legalább a megrendelt szolgáltatás díjának 30%-át köteles megfizetni Szolgáltató részére a Hotel Zenubia-ba való megérkezés előtt min. 24 órával, azonban eddig az időpontig Szolgáltató a teljes ellenérték megfizetését is kérheti. A Vendég az általa  igénybe vett szolgáltatás ellenértékét legkésőbb a távozáskor köteles megfizetni. A Szolgáltató jogosult részszámla kiállítására.

A Vendég fizetési kötelezettségének átutalással, bankkártya garancia megadásával, vagy hitelkártya felhasználásával tehet eleget. (Szolgáltató meghatározhatja az általa elfogadott kártyákat.)

Amennyiben Vendég fizetési kötelezettségének készpénzben kíván eleget tenni, a fizetés Forint vagy EURO  pénznemben történhet.

Amennyiben a Vendég valutában tesz eleget fizetési kötelezettségének, az átváltási árfolyam az elutazás napján érvényes, az MKB BANK Zrt. által meghatározott napi árfolyam.

A szálláshely honlapján történő online foglalás esetén a foglalás értékének kiegyenlítése az alábbiakban megjelölt módokon lehetséges:

  • Hitelkártya garanciával. Elfogadott bankkártyák: Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic, Visa, Visa Electron 
  • Banki átutalással

8. A Vendég jogai és kötelezettségei

A Vendég az érkezés napján 14 órától kezdődően foglalhatja el a szobát, és a távozás napján 10 óráig köteles elhagyni azt.

Ha a Vendég a távozás napján 11 óra után sem hagyja el a szobát, Szolgáltató jogosult a szoba típusának megfelelő, a honlapon közzétett egy napi díjat felszámítani.

A Vendég köteles a szolgáltatások ellenértékét kiegyenlíteni a szerződésben meghatározott módon és időben.

A Vendég köteles gondoskodni arról, hogy a 14 éven aluli gyermek csak felnőtt kíséretében tartózkodjon a szállodában.

A Vendég köteles a szállodában érvényes házirendet betartani. 

A szobában vagy annak berendezési tárgyaiban okozott kárt a Vendégnek meg kell térítenie.

A Vendég az általa a szálloda teljes területén szándékosan vagy gondatlanul okozott kárt köteles megtéríteni.

A Vendég  panaszt tehet, és kérheti panaszának kivizsgálását. A panasz felvételének helye: a szálloda recepciója.

9. A Szolgáltató jogai és kötelességei

A Szolgáltató köteles a megrendelt szolgáltatást a visszaigazolásnak  megfelelően teljesíteni.

Szolgáltató felelősséget vállal azokért a károkért, melyeket alkalmazottjai a Vendégnek okoznak – kivéve azokat, melyek a Szolgáltató alkalmazottain és Vendégkörén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy melyek bekövetkeztében a Vendég is közrehatott.

A Szolgáltató köteles a Vendég panaszát kivizsgálni, részére választ küldeni.

Amennyiben a Szolgáltató saját hibájából nem tudja biztosítani az általa vállalt szolgáltatásokat, akkor köteles a Vendég elhelyezéséről gondoskodni. Köteles a visszaigazolt áron, az ott kikötött időtartamra – vagy az akadályoztatás megszűntéig – egy másik, ugyanazon vagy magasabb kategóriájú szálláshelyen biztosítani/felajánlani. A helyettesítő szálláshely biztosításának valamennyi többletköltsége a Szolgáltatót terheli.

Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségének eleget tesz, és a Vendég a számára felajánlott helyettesítő szálláslehetőséget elfogadta, utólagos kártérítési igénnyel a Szolgáltatóval szemben a Vendég nem élhet.

Amennyiben Vendég az előleg összegét nem fizeti meg a Szolgáltató a rendelkezésére álló elérhetőségeken megkeresi. Amennyiben 3 napon belül nem reagál a Vendég akkor a Szolgáltatónak jogában áll törölni a foglalást.

A Szolgáltató jogosult a szállás-szolgáltatásra szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:

– a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésére bocsátott szobát, illetve a szálloda egyéb helyiségeit,

– a Vendég a szálláshely biztonságát veszélyezteti, a Szolgáltató alkalmazottaival fenyegetően viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll,

– a Vendég fertőző betegségben szenved

– nem teljesíti a fizetési kötelezettségét a meghatározott időpontig.

A szálloda fenntartja a jogot, hogy a foglalást esetleges téves árközlés, elgépelés vagy egyéb hiba esetén 24 órán belül lemondja.

10. Egyéb feltételek

Amennyiben a szállás-szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Vendég megbetegszik, és maga nem képes saját érdekében eljárni, a Szolgáltató orvosi segítséget ajánl fel. A Szolgáltató az esetleges orvosi és eljárási költségeknek, az elhalálozást megelőzően igénybevett szolgáltatások ellenértékének, és a betegség/haláleset kapcsán a felszerelésekben, berendezési tárgyakban keletkezett esetleges károk megtérítésére tart igényt a Vendég vagy  a Vendég hozzátartozója, örököse, illetőleg a számlafizetője részéről.

A Szálláshelyre háziállat nem vihető be.

Vis major bekövetkezése (pl. háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, sztrájk) bármely felet felmenti a Szerződésből eredő kötelességei teljesítése alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A felek minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák, és az ezáltal okozott kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.

A szerződésből eredő jogvita esetén a Szolgáltató székhelye szerinti bíróság az illetékes.